A treia zonă, GRĂDINA MINUNATĂ, aduce în prim plan îngrijirea spațiilor verzi și decorarea acestora. Copiii, îndrumați de doamna profesoară Beatrice Nicoriuc, au decorat spațiul verde al școlii, plantând răsaduri şi confecționând ghivece din materiale sustenabile.

• De ce grădina minunată? Pentru că o grădină este oglinda sufletului.Iată câteva gânduri ale elevilor şi ale profesorilor coordonatori:

„ Întotdeauna ne-am dorit să amenajăm o grădină în curte, unde să ne putem cultiva propriile plante." - recunosc mai mulți elevi din clasa a VI-a C.

„Locuiesc într-un bloc și nu avem o grădină acasă. Proiectul mi-a arătat ceva cu totul nou și am putut să încerc să plantez." - a declarat un elev.

„ Ideea de reciclare a făcut ca grădina să fie mult mai colorată. Transformarea vechiului în nou este o mare provocare."

• Care a fost scopul vostru?

„ Scopul proiectului a fost de a sensibiliza elevii la natură, de a promova învățarea interdisciplinară și de a crea o grădină frumoasă. - declară profesoara responsabilă, Beatrice Nicoriuc.

Un alt scop a fost acela de a crea o grădină durabilă. Elevii au folosit atât produse naturale vechi, cât și plastic și sticlă veche pentru a construi ghivece de flori, garduri și mobilier de grădină.”

• Cine a luat parte la proiect?

„Mai multe clase din școala noastră și coordonatorii acestora au luat parte la proiect: clasele a I-a C- Dorina Ispas, a I-a B- Mihaela Rotar, a II- a B – Alina Sanislau, a IV-a C- Luminița Corpodean, a V- a B- Mihaela Petean, a-V-a C – Elena Măgdaș, a VI-a C – Claudia Pintican, a VII -a C -Simona Bilaus și a VIII-a C – Cristian Ciucur”

• Care sunt perspectivele de viitor pentru Grădina Minunată?

„Amenajarea grădinii este un proiect viu, elevii udă florile în mod regulat, au grijă de împrejurimile grădinii și sunt bucuroși de fiecare floare nouă care se naște.